Produsele cumpărate de pe navigatii-carplay.ro pot fi returnate fără specificarea unui anume motiv în termen de 30 de zile de la data achiziționării acestora. Serviciul „Retur în 30 de zile” nu afectează în niciun fel dreptul de retragere în 14 zile în cazul comerțului la distanță, conform OUG 34/2014 art. 9/1, care este aplicabilă doar consumatorilor clienți persoane fizice care au achiziționat produsul la distanță, respectând condițiile OG34/2014: „consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanță sau dintr-un contract în afara spațiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere”. Serviciul „Retur în 30 de zile” se adresează inclusiv persoanelor juridice.
Pentru returnarea unui produs trebuie să completezi formularul de retur. Costurile de transport generate de returul produsului vor fi suportate de către cumpărător și achitate în momentul expedierii produsului.
Produsele returnate prin curier trebuie să ajungă la adresa magazinului nostru, nu la sediul curierului sau la un oficiu poștal. De asemenea, expedierile trebuie să fie standard, fără ramburs sau colet la schimb, iar plata transportului trebuie să fie la expeditor. Retururile expediate prin Poșta Română sau printr-un curier care nu livrează coletele la magazinul nostru, precum și cele pentru care se solicită ramburs sau colet la schimb nu vor putea fi preluate și procesate, acestea întorcându-se către expeditor.
În cazul în care nu dorești alt produs în schimb, banii îți vor fi returnați fie pe cardul cu care ai făcut plata, fie prin transfer bancar, caz în care trebuie să ne pui la dispoziție un cont în format IBAN alături de numele titularului contului. Banii vor fi returnați în termen de maxim 14 zile de la data recepționării produsului.
Pentru a beneficia de serviciul „Retur în 30 de zile”, produsele returnate trebuie să îndeplinească următoarele condiții:
- Să fie însoțite de ambalajul original nedeteriorat, cu etichetele originale;
- Să fie însoțite de accesoriile și componentele cu care au venit în ambalaj;
- Să nu fie deteriorate și să nu prezinte urme de montaj, vopsire sau sudură;
- Să nu fie produse aduse pe comandă la cererea expresă a cumpărătorului.
Garanția produselor:
Termenul de garanție este de 24 luni de la data înscrisă pe factura de vânzare. Garanția acoperă cel mult valoarea integrală a produsului defect. Garanția se aplică în conformitate cu prevederile legale în vigoare (OUG 21/1992, republicată, cu modificările și completările ulterioare și Legea 449/2003, cu modificările și completările ulterioare).
Pentru a beneficia de garanție, produsele trebuie montate într-un service de specialitate autorizat pentru reparații electrice și electronice auto (navigații auto, sisteme de sonorizare, alarme, multimedia auto, etc.).
În cazul în care un produs s-a defectat în perioada de garanție, trebuie să ne notifici în cel mai scurt timp și să aduci sau să ne trimiți piesa deteriorată fără urme de șocuri mecanice sau părți lipsă, împreună cu copii după următoarele documente:
- Factura de achiziție sau bonul fiscal emise de Navigatii Carplay S.R.L.;
- Dovada montării produsului într-un service autorizat (copia după devizul de montaj și factura fiscală emisă de service);
- Nota de constatare emisă de un service autorizat prin care se constată și se descrie detaliat defecțiunea.
De la caz la caz, produsul va fi reparat, înlocuit cu unul nou sau contravaloarea acestuia va fi restituită în termen de maxim 15 zile de la data returnării, conform Legii 449/2003, termen necesar pentru a se constata dacă produsul s-a defectat din cauza unei probleme de fabricație sau a unei erori de montaj. În cazul în care sunt necesare verificări suplimentare și produsul trebuie trimis către producător pentru expertiză, termenul poate fi de 30 de zile de la data returnării.
Garanția poate fi anulată în următoarele cazuri:
- Produsul nu a fost montat într-un service de specialitate autorizat RAR pentru activitatea B3.3 – instalații audio, video (aparate radio, CD, casetofon, DVD sau combinații ale acestora) și de sonorizare și componentele acestora;
- Produsul s-a defectat datorită nerespectării instrucțiunilor de instalare sau utilizare din manualul acestuia;
- Produsul prezintă urme de deteriorări termice, mecanice sau plastice (lovituri, rupturi, deformări etc.) datorită accidentelor, intemperiilor, neglijenței în utilizare, contactului cu lichide sau uzurii excesive;
- Produsul prezintă urme de intervenție asupra softului original sau asupra componentelor hardware;
- Utilizarea de acumulatori, surse de alimentare, mufe sau accesorii, altele decât cele din pachetul aparatului;
- Produsul a fost folosit în alte scopuri decât cel prevăzut de producător sau exploatat în condiții necorespunzătoare;
- Produsul nu are eticheta originală care identifică produsul sau sigiliul de garanție.